biuro@petronova.pll +48 62 737 59 80
 LaserWash 360 Plus – kluczowe dla inwestora zasady w osiągnięciu sukcesu.

LaserWash 360 Plus – kluczowe dla inwestora zasady w osiągnięciu sukcesu.

Wyobraź sobie ……. widzisz stację paliw, a tuż obok dwustanowiskową myjnię. Jej wyeksponowana, nawiązująca do lasera nazwa wzbudza Twoje zainteresowanie. Podjeżdżasz więc najpierw na myjnię, uchylasz szybę, a Twoim oczom ukazuje się panel tak intuicyjny, że wiesz od razu – wystarczy wcisnąć ten konkretny przycisk!

Wtedy brama myjni otwiera się, jakby zapraszała Cię do środka. Wjeżdżasz więc, i kiedy już chcesz tradycyjnie wysiąść z samochodu, cała otaczająca Cię nowoczesna maszyneria… zaczyna pracę! Czyżby tak właśnie miało być? Cóż, żadnych ostrzeżeń przecież nie było; najwidoczniej, nie musisz wysiadać. To myjnia przyszłości na Twoich usługach już dziś.

Obserwujesz zatem cały proces z wnętrza swojego samochodu. Roboty przesuwają się, omijają z precyzją Twój samochód, spryskują go z każdej strony detergentami i wodą. Zachowują się tak, jakby były wyposażone w niezwykle dokładne czujniki. Rozglądasz się i nie możesz wyjść z podziwu, lecz z tyłu głowy pojawia się myśl: “pewnie za którymś razem nie będzie to tak interesujące… będę miał okazję przejrzeć służbowe maile”. Wtedy, gdy myjnia skończyła już suszenie, otwiera się przed Tobą brama wyjazdowa. Możesz opuścić tę cudną przestrzeń i zatankować auto, by następnie dowiedzieć się od pani ekspedientki, że właśnie u niej płacisz również za usługę mycia. Jak wygodnie! Z pewnością, wrócisz tu jeszcze nieraz. Tym bardziej, że nie stałeś w kolejce. Nic dziwnego, mycie odbyło się przecież piorunująco szybko.

Czy to cytat z powieści Stanisława Lema? Skądże. To sprawozdanie z tego, co dzieje się w Polsce codziennie, choć w naprawdę nielicznych jej miejscach. Myjnia LaserWash360 Plus jest u nas całkowitym novum, choć każdy inwestor, który zaufał jej wyjątkowym zaletom, nie zawiódł się ani trochę. Wystarczyło, na dobry początek, wczuć się w klienta i samemu skorzystać z “laserowej myjni”.

Kiedy poczuło się jej działanie na własnej skórze (a właściwie, na karoserii auta), nie ma już żadnych wątpliwości, że jest to myjnia nowoczesna i szalenie unikalna, i takiego właśnie wymaga obrandowania. Kiedy kierowca zostanie przyciągnięty zewnętrznymi zachętami, zatrzyma go na dobre nowoczesna technologia, czyli bogaty charakter takiej całkowicie samodzielnej, inteligentnej myjni. Oczywiście, dla LaserWash360 Plus, najlepiej jest wybrać miejsce cieszące się natężonym ruchem. Niekoniecznie musi być to pobliże stacji paliwowej; może być to również sąsiedztwo galerii handlowych czy hipermarketów. Jeśli wybierzemy przestrzeń uczęszczaną przez setki osób dziennie, nie będzie dla nas zmartwieniem, że inwestycja wraz z zakupem działki pociągnie za sobą wyższe koszty, niż w przypadku zainwestowania w myjnię na własnej działce.

Wtedy bowiem właśnie, koszty zwrócą się ekspresowo, następnie generując doprawdy imponujący zysk. Wystarczy wyobrazić sobie myjnię, której odpowiednika nie ma w promieniu kilkuset kilometrów, ulokowaną w ten sposób, że nie da się przejść lub przejechać koło niej obojętnie. Już po dwóch tygodniach self-brandingu i reklamy “poczty pantoflowej”, możemy liczyć na średnio 60-75 aut dziennie. Nawet jeśli większość klientów zdecyduje się na najtańsze mycie (koszt 10 zł), a jedynie co piąty na opcję luksusową (40 zł), już przy pięćdziesięciu klientach możemy liczyć na 800 złotych zysku. Hipotetycznie, miesiąc złożony z takich dni przyniesie niecałe 25.000 złotych, co nadal nie jest pełnym obrazem, biorąc pod uwagę fakt, że liczba klientów będzie systematycznie wzrastać.

Nawet myjnia jednostanowiskowa pozwoli mieścić się w takim standardzie rosnącej popularyzacji. Proces mycia jest bowiem znacznie szybszy niż w przypadku klasycznej myjni bezdotykowej; długi czas oczekiwania w kolejce to jeden z ważniejszych czynników zniechęcających kierowcę. Wyobraźmy sobie więc, że stawiamy na myjnię LaserWash z dwoma stanowiskami. Jest to wyjście optymalne i dobry prognostyk w kwestii maksymalizacji zysku – wszystko dzięki maksymalizacji zadowolenia klientów.

Nie da się przy tym pominąć faktu, że każdy z klientów doceni wyjątkowość myjni LaserWash 360 Plus w całej jej okazałości. Nie trzeba wysiadać, własnoręcznie obsługiwać lancy, ryzykować oblaniem się wodą tuż przed ważnym spotkaniem, spacerować po podłożu oblanym wodą i chemikaliami.

Zrobotyzowana myjnia to gwarancja prostoty i szybkości mycia, a przy tym jego precyzji oraz (co za tym idzie) oszczędności. Robot używa dokładnie tyle wody, chemii i prądu, ile jest potrzebne. W dodatku, jesień i zima nie są dla myjni LaserWash żadną barierą. Mało tego, myjnia taka rejestruje aktualny stan pogody, dopasowując do niej tryb pracy.

Gdy zestawimy ze sobą te zyski dla klienta, sprzężone bezpośrednio z ergonomią pracy oraz odpornością na warunki atmosferyczne, wtedy wszystko, co trzeba zrobić, to połączyć ten obraz z zaprezentowaną wyżej próbką statystyki. Zainwestowanie w myjnię LaserWash360 Plus to gwarancja sukcesu, choć, jak wynika z powyższego, sukces ten może zadowalać lub wręcz zaskoczyć.